Jagermeister

Шо за шоу
Як влаштувати такий двіж, щоб жоден карантин не став на заваді

Третий сезон шоу для Jägermeister мав стати не таким як попередні. Споживацькі звички дещо змінились через безкінечний карантин — жоден заклад не працює, остання легальна вечірка була хтозна коли і всі плотно затримались “на домашньому”. Бренду довелось підлаштовуватись під нові реалії, тож Jägermeister став незмінною складовою рецепту ідеальної домашньої тусовки. 


Тепер і jäger-скаути мали не просто досліджувати місця, де можна цікаво затусити, а самі влаштувати такий двіж, щоб ніякий карантин не став на заваді! Ми вирішили присвятити третій сезон Jäger Scouting домашнім вечіркам та показати, як можна урізноманітнити home parties, коли всі настолки вже набридли, і хочеться по-справжньому увірватись. 


На роль ведучих підібрали хіп-хоп виконавицю Аліну Паш та модель і відеоблогера Сергія Стоуна. Бо вони класно доповнювали одне одного, обидва хайпові, ну і, камон, хто не хоче затусити в Аліни Паш вдома?

Шо по аудиторії
Що ж, виклик прийнято! 

Як на вечірці можна побачити танцюючих поруч інфлюенсерів, вільних художників та депутатів, так і наша аудиторія для цього проекту була досить різною. Це — молоді люди до 23-х років, які хочуть виглядати сучасними та крутими; та трохи старші, 25-35-ти років, які не готові створювати тренди, але готові їм слідувати. 


Для того, щоб проект був цікавий аудиторії та водночас виконував свою бізнес-ціль, ми мали підтримувати баланс між сюжетом, гумором, проявами бренду в кадрі та бути корисним для глядача. Що ж, виклик прийнято! 

Шо по стилю
dark party

У кожної серії Jäger Scouting була унікальна концепція та сценарій: тиха вечірка в навушниках із зашкварними треками, контент-паті з лайфхаками від блогерів, своп-вечірка з переодяганням та епічна challenge party, що перетворилась на півгодини пранків. Для кожної серії ми готували унікальний графічний контент — сніпети для YouTube, дизайн сторіз та постів в Instagram, різноманітні перебивки для відео.


Далі слідкуйте за руками: ми взяли за основу філософію бренду — deutsch after dark, гостроту та сучасність, дух зухвалої молоді та вишукані розваги,  додали до дизайну образи ведучих та брендові елементи безпосередньо з роликів, щоб зробити комунікацію більш живою, а ще трішки Баухаузу, глітчу та гранжу — і от, наші креативи вийшли свіжими, як берлінський ранок.


Ще один нюанс, який нам довелось враховувати в роботі: за законами України в digital-рекламі алкоголю не можна показувати процес споживання або навіть наливання алкоголю до чарок. Ми сприйняли це обмеження як додатковий простір для креативу та зробили *барабанний дріб* графічні перебивки з фірмовими чарками та пляшечками Jägermeister, що заміняло демонстрацію прямого вживання.


На перебивки ми додали звук цифрових порушень або різкий acid house, бо ця музика підкреслює tone of voice Jägermeister — dark party. Також в процесі монтажу прийшла ідея озвучити епізоди мемним роботом замість диктора, і це відмінно спрацювало!

Шо по залученню аудиторії
механіка

Для того, щоб збільшити кількість органічних переглядів, в кожній серії ми вигадали конкурсні механіки в коментарях під відео. А потім ще й замутили промо в Instagram, де розіграли головний приз сезону — тап-машину Jägermeister.

І шо в результаті
Ще й бюджет зекономили

Основними показниками ефективності для нас була кількість переглядів шоу саме на YouTube — ми перевиконали план на 139%. Так само Instagram! За всіма метриками залучення ми перевиконали план на 1-2-3! Тобто на 123%. Ще й бюджет зекономили.


Коментарі, що неслись під конкурсами — це взагалі окрема історія, і як завжди буває після хорошої туси, мережею ще довго блукали матеріали “як це було”. Коротше, треба дивитись!