Oll.TV — великий український стримінговий сервіс. Працювати з ним означає:
а) знайомити українців з найкрутішими серіалами, відеотекою на 15 000 фільмів, трансляціями телевізійних каналів та спортивними ефірами;
б) працювати з мільйонною аудиторією;
в) підтримувати виробництво українського кіно.
Молодь чудово знається на сервісах типу Netflix. А от їхнім батькам важко зрозуміти, чим такий ресурс відрізняється від кабельного TV, і чому за це варто платити.
За допомогою діджиталу, ТВ реклами, наружки та SMM донести усі переваги сервісу. А їх набралось немало:
- перегляд на кількох пристроях;
- батьківський контроль;
- топові світові прем’єри;
- перегляд у записі до 7 днів після ефіру програми.
Тєліків багато не буває. Особливо під Новий рік.
Бренд вирішив розігрувати 55-дюймових красенів кожного дня протягом грудня. Наша ж задача була створити ролики під усе це дійство.
Сказано — зроблено ⬇️
Основний акцент у ролику ми зробили на подарунках. Саме вони мали мотивувати аудиторію брати участь у розіграші.
У результаті ми отримали приріст підписників сервісу на період кампанії.
Коли довго працюєш з OLL.TV, «О» починаєш бачити всюди. Тож не дивно, що в і новому ролику під трансляцію Олімпіади без «О» не можна було обійтись.
Кілька вправ на креативність, і от ти уже помічаєш «О» не лише в олімпійських кільцях, а й майже у всіх видах спорту.
Однією з незвичайних задач було створити серію банерів про найвідоміші серіали так, щоб не використовувати кі-віжуали, фото акторів або кадри.
Ми вирішили зосередитись на інсайтах, мемах та впізнаваних образах. І от що з цього вийшло:
До цього Сєрьога або взагалі не був знайомий із продуктом, або знав OLL.TV як сайт, на якому за підпискою можна дивитися тільки футбол.
Наша задача була змістити фокус з футболу на серіали, кіно та шоу. При цьому не втративши аудиторію футбольних каналів.
- змінили кількість рубрик на користь контенту про кіно та шоу;
- додали інтерактиви;
- адаптували візуал до нового брендбуку.
Було / Стало
Що ми отримали за 4 місяці:
- + 500 підписників у FB
- та 1700 у Instagram
- охопили 1 млн 200 тис користувачів у FB
- та 1 млн 76 тис у Instagram
А ще ми вміємо ще й у мерч 💪
© Vertigo 2016 - 2024. All rights reserved.