OLL.TV

ЯК ВСЕ ПОЧИНАЛОСЯ

Oll.TV — великий український стримінговий сервіс. Працювати з ним означає:

а) знайомити українців з найкрутішими серіалами, відеотекою на 15 000 фільмів, трансляціями телевізійних каналів та спортивними ефірами;

б) працювати з мільйонною аудиторією;

в) підтримувати виробництво українського кіно.

ПРОБЛЕМА

Молодь чудово знається на сервісах типу Netflix. А от їхнім батькам важко зрозуміти, чим такий ресурс відрізняється від кабельного TV, і чому за це варто платити. 

ЗАДАЧА

За допомогою діджиталу, ТВ реклами, наружки та SMM донести усі переваги сервісу. А їх набралось немало: 

  • - перегляд на кількох пристроях;

  • - батьківський контроль;

  • - топові світові прем’єри;

  • - перегляд у записі до 7 днів після ефіру програми. 

AND ACTION!

НОВОРІЧНА КАМПАНІЯ

Тєліків багато не буває. Особливо під Новий рік. 

Бренд вирішив розігрувати 55-дюймових красенів кожного дня протягом грудня. Наша ж задача була створити ролики під усе це дійство. 

Сказано — зроблено ⬇️ 

Основний акцент у ролику ми зробили на подарунках. Саме вони мали мотивувати аудиторію брати участь у розіграші. 

У результаті ми отримали приріст підписників сервісу на період кампанії. 

ОЛІМПІАДА 2022

Коли довго працюєш з OLL.TV, «О» починаєш бачити всюди. Тож не дивно, що в і новому ролику під трансляцію Олімпіади без «О» не можна було обійтись. 

Кілька вправ на креативність, і от ти уже помічаєш «О» не лише в олімпійських кільцях, а й майже у всіх видах спорту. 

ФАНАТИ ЗРОЗУМІЮТЬ

Однією з незвичайних задач було створити серію банерів про найвідоміші серіали так, щоб не використовувати кі-віжуали, фото акторів або кадри. 

Ми вирішили зосередитись на інсайтах, мемах та впізнаваних образах. І от що з цього вийшло: 

SMM

ЗАДАЧА

До цього Сєрьога або взагалі не був знайомий із продуктом, або знав OLL.TV як сайт, на якому за підпискою можна дивитися тільки футбол. 

Наша задача була змістити фокус з футболу на серіали, кіно та шоу. При цьому не втративши аудиторію футбольних каналів. 

ЯК МИ ЦЕ ВИРІШИЛИ
  • - змінили кількість рубрик на користь контенту про кіно та шоу; 

  • - додали інтерактиви;

  • - адаптували візуал до нового брендбуку. 

Було / Стало 

Що ми отримали за 4 місяці:

  • - + 500 підписників у FB

  • - та 1700 у Instagram 

  • - охопили 1 млн 200 тис користувачів у FB 

  • - та 1 млн 76 тис у Instagram

МЕРЧ

А ще ми вміємо ще й у мерч 💪