Pumpidup

Перший в Україні інтернет-магазин попкорну Pumpidup
Попкорн і на сайті норм

Всі знають, що попкорн Pumpidup від Планети Кіно це шаленство посеред буднів, хрум-хрум посеред ночі і все таке. Але не всі знають де його купити. Коли Pumpidup звернулися до нас, агенції VERTIGO, їх попкорн продавався лише через Розетку та в обмеженій кількості роздрібних мереж, ще й смаки не всі були в наявності. Коротше, якось не норм… Потрібен був онлайн-магазин!

Навіть не так, потрібен був перший в Україні онлайн-магазин попкорну! Тому що попкорн Pumpidup — взагалі унікальна штука. Попкорнову лінію, що розкриває кукурудзу гарячою парою, а не смажить в олії, привезли прямісінько із США. Плани в Pumpidup були настільки амбітні, щоб позмагатись в одній категорії  з усіма популярними снеками. А ще, дуже важливо — підтримувати той сервіс та вайб, до якого вже звикли клієнти Планетки.

Диявол ховається в бекенді

Отже, у Pumpidup вже було готове позиціонування, айдентика та повна відсутність досвіду в e-commerce у всієї команди. Ми почали обговорювати онлайн-магазин в червні 2020-го року і понеслось. Після довгих міркувань, як має поступати та оброблятись замовлення, ми вирішили, що в кожного учаснику процесу — call-центру, логістів, комірника, бухгалтерів — має бути доступ до окремого розділу в адмінці, щоб процеси не перемішувались.

Найскладніше було осягнути цю систему та заметчити всі процеси між собою. Щоб жоден лист не відправився поперед підтвердження оплати, і жодна пачка не загубилась на шляху між кнопкою «Купити» та 1C. Попереду нас чекало багато складностей з логістикою, налагодження контакту з «Новою поштою» та незабутній 9-годинний zoom-марафон з пошуку багів. Фух!

Візуально ми повністю зберегли стильок Pumpidup — з усіх боків щось мультяшне несеться та навіть краєчки форм для заповнення даних і кнопочки в нас крафтові та нерівні. Взагалі сайт вийшов як попкорнинка — і поклацати норм, і замовляти нарешті зручно. Залишилось тільки визначитись: солоний чи карамельний?