upg
creative

ПРОБЛЕМА

UPG — це ukrainian petroleum group.

Можливо ви вже завітали до UPG по дорозі в Одесу та запам'ятали як муркоче двигун від їх чистого пального? Чи вас приваблює смачна ціна на бензин та високоякісні бургери? Може ви той самий водій спорт-кара, який знає про бренд завдяки високооктановому пальному upg-100?

Так, це все про UPG. 

Відвідувачі знали про всі фішки, любили АЗК UPG та радили її всім знайомим.
Але для національного масштабу визнання цього було замало.
Треба було відрізнятись від інших зелених АЗК і перетворити вже круту компанію на крутий бренд. 

Тож всідайтеся зручніше та почуйте нашу історію історій

СТРАТЕГІЯ

Ми запитали водіїв, що вони найбільше цінують під час зупинки?

Вони відповіли “Всі заправки обіцяють якісний бензин і справедливу ціну, смачні хот-доги, але мені складно зрозуміти, чим один АЗК кращий за інший?”

Ми розуміли що треба диференціюватися, тому що UPG має більш гідні переваги.
Шукали щось виняткове, емоціональне, близьке і для бренду і для водія, що вже знайомий з UPG. 

Вже знайомий? А як вони познайомились?

КОЛИ І ЧОМУ ПОЧАЛАСЯ ІСТОРІЯ МІЖ НАШИМИ ВОДІЯМИ ТА UPG?

Цільова аудиторія бренду поділяється на дві групи.

Перша —  старші відвідувачі, які вміють рахувати гроші, пильно стежать за акціями і конкурсами, прихильники програми лояльності. Вони самостійно піклуються станом свого авто, знають все під капотом,  відрізняють якість пального за характером гудіння мотору. Вони знають, що чисте пальне UPG поставляється без посередників, цінують відсутність черг та кількість ТРК на один АЗК.

Друга — молоді люди, яким сервіс, інновації та комфорт важливіші за гроші. Вони навіть не зважають на ціну пального, а завітають на смачну каву, пообідати гарячим борщем, бургером чи устрицями, заправитись «сотим», зробити покупки у зручно-облаштованому маркеті. А потім ще й тегнуть бренд на своїх сторінках за гарний сервіс та привітний персонал. 

Ми виявили що відвідувачі UPG ставали постійними клієнтами та прихильниками бренду вже з першого візиту.

Залишалось реалізувати цей сильний потенціал, шляхом запуску рекламної кампанії.

КРЕАТИВ

КЛЮЧОВЕ ПОВІДОМЛЕННЯ

Ми шукали бензиновий контекст і сильний емоційний відгук. Повідомлення мало доносити ідею, що кожен хто вперше приїхав, гідно оцінить мікс переваг АЗК і залишиться клієнтом UPG назавжди. Закохається в бренд.

Тому що...

💚 – Це і любов, і like! 

А ще кльові трендові емодзі 👌
Працює і для молоді і для водіїв старшого віку.

КАМПАНІЯ
Ви коли-небудь думали, що поєднує незнайомих людей?

Що поєднує фермера, рудого пса, бабусю і дрифтера Макса Міллера?

Їх шляхи, дороги що приводять до зелених острівків UPG, де вони швидкоплинно перетинаються на момент і далі роз'їжджаються кожен у своїх справах. Ці зустрічі на АЗК поєднують їх життя і  впливають на долю навіть більше ніж герої очікують. Саме тому головним героєм рекламноЇ кампанії ми зробили не людину, а заправку.

Інсайти водіїв та щоденні драми в простих речах склали зворушливу історію історій. 

PLAY

Для кампанії ми запустили окрему сторінку, яка розповідає про всі переваги мережі АЗК UPG, яка не перестає дивувати.

Лендинг
DIGITAL

Чому пальне UPG закохує в себе кожен двигун вже після першої заправки?
Головна особливість бренду — мережа  АЗК торгує лише чистим бензином без присадок, яке безпосередньо постачається з Мозирського НПЗ.
Мало хто знав в чому полягає якість пального UPG, хоч бренд відверто говорить про це у всіх своїх медіа.

Для інформування цільової аудиторії про прямий шлях пального
ми створили окрему діджитал-кампанію. 

Iдеї та скетчі

Реалізація 

На відміну від стандарту категорії ми зробили анімаційний рекламний 3д-ролик.
Візуалізація викликала емоційні посмішки та спонукала глядачів дивитись ролик до самого останнього серденька. 

PLAY

Зовнішня реклама

Діджитал кампанія

БРЕНДИНГ

Разом з новим позиціонуванням, повідомленням та креативом прийшов час оновити матеріали. Ми розробили нове пакування, що чітко відокремлює промо-матеріали від продуктів бренду. Розробили нове пакування для меню кухні Vivo Cafe — гордості кожного АЗК UPG, де окрім традиційних снеків є свіжі страви з під ножа, особливий бленд кави, випічка, сезонне і пісне меню, справжні морепродукти та широкий вибір бургерів та на будь-який вибагливий смак. 

Ми інтегрували оновлені дизайни та підхід в промо-матеріали для діджитал на аутдор кампанії.

Наприкінці 2021 року ми отримали перші результати кампанії, які показали що за рік бренд UPG впевнено увійшов в трійку фаворитів АЗК країни.  Знання мережі АЗК серед споживачів піднялося з 7,1% до 35,3%. 

*за даними https://mmr.ua/

Клієнти позитивно прийняли нове позиціонування та повідомлення поцілило їм в саме серденько.

З самого початку ми знали, що нове повідомлення так круто масштабується, що бренд легко інтегрує його в будь-які креативи, розповідаючи про ВСІ СЕРВІСИ АЗК UPG З ЛЮБОВ'Ю.