trash hunter

А ви знали, що є 5 типів сміття і у кожного з них свої особливості сортування та переробки?

А ще є речі, які не можна здавати на переробку.

А ще є речі, з якими потрібно бути обережними.

А ще…

А ще…

А ще…

Ось чому всі, хто дома займається сортуванням — це герої нашого часу. Еко-герої, суперсила яких — у знанні всіх особливостей утилізації відходів.

ТОБТО В ОДИН ПАКЕТИК ВСЕ НЕ СКИНЕШ. ТРЕБА НУ ДУЖЕ ЗАПАРИТИСЬ, ЩОБ ДОВКІЛЛЯ СКАЗАЛО ТОБІ “МОЄ ТИ СОНЕЧКО) ЯК ДОБРЕ, ЩО ТИ У МЕНЕ Є”.

КРЕАТИВ

З бажанням зробити в Україні більше еко-героїв нас запросили до тендеру Pernod Ricard та Україна Без Сміття.

Це перший подібний освітній діджитал-проєкт в Україні, який навчає сортуванню й відповідальному споживанню.
«Trash Hunter» — онлайн-гра, що доводить: сортування — не таке вже і складне, як здається.

Гру можна розглядати як інтерактивний онлайн-посібник із сортування, де стисло й цікаво подано основну інформацію про повсякденні предмети, які стаючи відходами, все ще корисні для використання.

Геймплей

Гра пропонує користувачу перетворитися на космічного екорейнджера і врятувати галактику від сміттєвої загрози. 

Щоб пройти всі місії, треба познайомитися із 29 сміттємонстрами і 6 їхніми біг-босами. Нагодувати кожного правильним раціоном — пакованнями, щоб не провалити рятівну місію. 

Коробася, Куляка, Пінопля, Склотарик — кожен монстр має власну історію. Уся інформація про сортування та відповідальне споживання подана у форматі сторітелінгу, щоб кожна ігрова сесія була як реалістичний сюжет. 

Перевірити свої знання можна у фінальній місії, коли гравцю потрібно із загальної купи сміття жбурнути свайпом у горлянку сміттємонстра підходяще паковання із запропонованих.

Монстри

За нашим задумом, вигляд кожного сміттємонстрика і його ім’я асоціюється із певною групою відходів, яку приймають на станції сортування. Так гравцю цікавіше й легше запам’ятовувати інформацію.

Сміття

Сміття було завданням із зірочкою. Як виявилося, якщо не писати назву бренду, то інколи важко зрозуміти, що це пляшка від шампуню, наприклад. Бо люди обирають товари не за формою упаковки, тому і не запам’ятовують її характеристик.

Через це інколи доводилось перебирати десятки предметів, щоб зформувати один впізнаваємий образ.

А знаєте скільки всього ми розробили дизайнів сміття? 64!

РЕЗУЛЬТАТИ

Ось що ми в агентстві Vertigo зробили разом з Pernod Ricard та Україна Без Сміття за чотири місяці взаємної співпраці:


- Розробили механіку гри

- Пропрацювали UX/UI складову

- Розробили та задизайнили 29 монстрів та 6 босів, 64 об’єктів сміття

- Запрограмили механіку та двіжок

- Протестили все, навіть на кавоварці :)

- Прописали пресс-релізи та запустили рекламну кампанію.


А найголовніше, зарядились важливістю сортування та проактивно згенерували для УБС ще дві ідеї на майбутнє. При чому спонтанно. Ось так:

”Чуваки, я сьогодні вночі не міг заснути і випадково придумав ось таку штуку. Як вам?”.

Так що згодом тут буде ще один кейс)