This is Пивбар – це вже давно культовий бренд. Зі своєю ідею та великою місією: створювати та розвивати пивну культуру України.
І він дійсно створює та розвиває її.
Ви колись чули про пивного сомельє? У них такий експерт у кожному ресторані.
А ще є своя школа для персоналу, Secret Service, Beer Education програми та більше ніж 100 сортів пива. І не можна забувати про одну з найкращих пивних систем у Європі для збереження, охолодження та розливу пива.
Якщо коротко – вони надкруті. Просто палають своєю справою.
«Зараз ми виглядаємо так», – в This is Пивбар відразу перейшли до справ та показали поточний візуальний концепт. Виконаний він, до речі, у стилі наївного мистецтва. Дуже гарно виконаний. Захопливо та естетично.
До тепер This is Пивбар демонстрував, що він є частиною пивної культури. Тобто всього найкращого, що було створено раніше.
Але цього року прагнув показати більше. Що він – на перетині найкращого, що було створено раніше, та найкращого, що буде створено разом з ним у майбутньому.
“В This Is Пивбар вже давно комфортно почувають себе як наші батьки, так і ми. І так точно будуть почувати себе і ті, що прийдуть сюди після нас.
Бо тут беруть кращий досвід минулого, створюють краще сьогодення і проєктують краще майбутнє нової пивної культури”
– З брифу
Розробку ми почали з дизайнерського дослідження — з пошуку та аналізу того, що краще розкриє тему.
Візуальні стилі, форми, деталі, кольорові рішення — під аналіз потрапило абсолютно все, що могло допомогти вирішити бриф.
У нашому випадку – поєднати минуле з майбутнім.
На основі всіх зібраних матеріалів ми визначили два тестових напрямки. Їх ми показали в This Is Пивбар ще на початковому етапі – щоб потім прогресувати, а не переробляти.
«Ретро-кібер» – це один з перших прототипів дизайну. Він базується на мистецтві художників-футуристів середини ХХ століття. Точніше, на їх уявленні про наше найкраще майбутнє.
Щоб концепт не виглядав занадто олд-скульно, ми дещо розбавили його вкрапленнями неону, характерного кібер-стилю.
Під презентацію ми зібрали moodboard та створили драфтові принти. А також пропрацювали дизайни арт-об’єктів та показали, як концепт житиме в Instagram.
У цьому концепті ми вирішили ще більше роздвинути часові рамки минулого.
Тут вже домінує уявлення від художників кінця ХІХ століття. Дещо гіперболізоване, але наївно утопічне.
Щоб не завалитись в стилістику плакатних ілюстрацій минулого, ми поєднали концепт з технікою колажування.
В This Is Пивбар обрали перший концепт. А під час дискусії визначились, в якому напрямку його краще вести далі.
Прийняли рішення, що варто змістити часові рамки стилістики від далекого минулого до лампових 90-х. Так ми зможемо зачепити спогади основної цільової аудиторії та викличемо теплу ностальгію за тим улюбленим, що було у минулому.
З запропонованого лишили кіберстилістику майбутнього: неони, кольорову гаму, ефекти. З ними в результаті вирішили поекспериментувати, щоб вивести кібер на більш домінантний візуальний рівень.
Дизайнерські експерименти привели нас до стилістики Vaporwave. Її ми і вирішили міксувати з кібером та 90-ми.
Далі ми знову пропрацювали тестову серію принтів та додаткові moodboard-підборки. І надіслали на погодження.
Візуальний підхід погоджено. Тепер беремося до розширення концепту та масштабування його на всі необхідні матеріали. До речі, тепер дизайн отримав назву:
Першою справою ми допрацювали серію постерів під різні бізнес-ситуації та потреби. Для паба This Is Пивбар – це акції, ланчі, доставка та розважальні події.
Для соц.мереж пабу ми розробили два візуальні напрями подачі інформації: event posts та food posts. І відрізняються вони не лише акцентами та графічними елементами.
Для food-постів ми продумали окремі гайди та рекомендації з фотографування. Це було потрібно, щоб їжа у неонових кольорах та спецефектах не втрачала візуальну смачність.
Одночасно з графічними дизайнами вівся концептинг уніформ для персоналу. Скетчі, ескізи, мудборди… Окремий вид роботи, який йшов паралельно з основним потоком.
Костери під напої та сертифікати – ми їх зробили такими, щоб сльозинка по щоці текла, коли тримаєш у руках. Обов’язково виміняємо їх у бармена на чайові.
Мабуть, у нас вийшло зробити туалет окремим місцем пабного дозвілля.
Спочатку вас зустріне монітор на вході. Він нібито транслює кабінки, поки в них коїться щось дивне. Вах.
Але по факту, це гіфки. Та через те, що тут перед дверима знімає камера і транслює тебе онлайн на цей же монітор, то виникають сюріалістичні відчуття. Хе) Але коли заходиш всередину, там насправді все інакше.
Тут прикольно.
Захотів – поспівав.
Чи подивився у дзеркало і відчув, який ти старий.
Так чи інакше всі сюди повернуться. Як мінімум сфоткатись біля неонового напису.
А це окремий тип поставлених задач – задизайнити скульптури у кібер-стилі. Неонова підсвітка та флюоресцентні фарби зробили свою справу.
Чесно кажучи, стікерпак з’явився, бо нам так захотілось. Багато крутих візуальних напрацювань і знахідок не пішло в основний концепт. Але ж не можна просто так взяти і не зробити з крутих картиночок стікерпак.
Так виглядала робота над дизайном для This Is Пивбар. І це досить-таки поверхневий опис. З усієї кількості процесів, рішень та нюансів тут описано десь 20%. Але й цього достатньо, щоб побачити, як створюються дизайн у нашому агентстві.
© Vertigo 2016 - 2024. All rights reserved.