Працювати із девелопером — челендж для креативу. Це великий, часом консервативний і головне — мало зрозумілий для користувача бренд. А що коли це не просто девелопер, а ще й виробник бетону, плитки, будівельних сумішей і ще десятка товарів? І для всього потрібно зробити smm-стратегію.
Yeap, з такими вхідними даними до нас прийшла пані Ковальська минулого року. Але ми любимо складні задачі :)
Задача:
- 14 різних майданчиків в соцмережах;
- 46 аудиторій;
- справді хороший продукт, придивившись до якого, ми знайшли відповідь.
Мета: об’єднати усі саббренди під парасолькою бренду Ковальської.
Ми дійшли висновку, що нам потрібно два напрями: Ковальська, як девелопер і Ковальська — виробник будівельних матеріалів.
Іііі… Просто прибрали все зайве. Точніше: 14 майданчиків Ковальської перетворили на 5 основних.
Як показати рендери і усім знайомі будівельні суміші такими, якими ніхто їх ще не бачив? Так як ніхто з забудовників не показував?
Ми от поглянули на будівельні матеріали як на мистецтво. І виявилося, що текстури сумішей, фарби, візерунки на плитках — це справжня палітра для художника.
Зараз цей концепт успішно живе у соцмережах бренду.
Стрічка з стратегії / в житті
Проєкт, у якому артдиректори проявили всю свою любов до естетики геометричних форм, а копірайтер — до Києва та урбаністики.
Якщо вам кортить дізнатися, що то є таке джентрифікація, чи потрібні паркани у місті — велкам на сторінку Ковальської.
Щоб втілити все це у життя нам було недостатньо рендерів і стоків. Ми задіяли справжнього урбан-фотографа, який кожні три місяці по-новому показував місто.
А так виглядає рубрика Guides у сторіс.
У кожного будинку є свій архів, де зібрана інформація про об’єкт.
Урбан — тема складна, як не крути. Як не пиши та скорочуй, без термінів та соціальних дискусій ніяк не обійтись. Але це й добре. Бо ми не хотіли бути черговим забудовником, який продає квартири і нічого не пояснює. Ми хотіли стати експертом з урбаністики, до якого завжди можна звернутися.
Серед 46 аудиторій бренду, профіль нерухомості ми присвятили урбаністам та потенційним покупцям. Наскільки це зайшло можна оцінити з показників за 8 місяців комунікації.
Зросла кількість підписників
Органічний Reach Rate
Органічна залученість дописів.
Один з найвищих показників серед девелоперів.
© Vertigo 2016 - 2024. All rights reserved.