Ковальська SMM

ІНТРО

Працювати із девелопером — челендж для креативу. Це великий, часом консервативний і головне — мало зрозумілий для користувача бренд. А що коли це не просто девелопер, а ще й виробник бетону, плитки, будівельних сумішей і ще десятка товарів? І для всього потрібно зробити smm-стратегію. 

Yeap, з такими вхідними даними до нас прийшла пані Ковальська минулого року. Але ми любимо складні задачі :)

Задача: 

  • - 14 різних майданчиків в соцмережах;

  • - 46 аудиторій;

  • - справді хороший продукт, придивившись до якого, ми знайшли відповідь. 


Мета: об’єднати усі саббренди під парасолькою бренду Ковальської. 

ЕКОСИСТЕМА

Ми дійшли висновку, що нам потрібно два напрями: Ковальська, як девелопер і Ковальська — виробник будівельних матеріалів.

Іііі… Просто прибрали все зайве. Точніше: 14 майданчиків Ковальської перетворили на 5 основних.

було
Стало
КОНЦЕПТ

Як показати рендери і усім знайомі будівельні суміші такими, якими ніхто їх ще не бачив? Так як ніхто з забудовників не показував? 

Ми от поглянули на будівельні матеріали як на мистецтво. І виявилося, що текстури сумішей, фарби, візерунки на плитках — це справжня палітра для художника. 

Зараз цей концепт успішно живе у соцмережах бренду. 

Instagram

Стрічка з стратегії / в житті

Стииииль

Проєкт, у якому артдиректори проявили всю свою любов до естетики геометричних форм, а копірайтер  — до Києва та урбаністики. 

Якщо вам кортить дізнатися, що то є таке джентрифікація, чи потрібні паркани у місті — велкам на сторінку Ковальської.

Щоб втілити все це у життя нам було недостатньо рендерів і стоків. Ми задіяли справжнього урбан-фотографа, який кожні три місяці по-новому показував місто. 

А так виглядає рубрика Guides у сторіс. 

У кожного будинку є свій архів, де зібрана інформація про об’єкт. 

А чи потрібно це аудиторії?

Урбан — тема складна, як не крути. Як не пиши та скорочуй, без термінів та соціальних дискусій ніяк не обійтись. Але це й добре. Бо ми не хотіли бути черговим забудовником, який продає квартири і нічого не пояснює. Ми хотіли стати експертом з урбаністики, до якого завжди можна звернутися. 

Серед 46 аудиторій бренду, профіль нерухомості ми присвятили урбаністам та потенційним покупцям. Наскільки це зайшло можна оцінити з показників за 8 місяців комунікації.

Що по KPI?
x7

Зросла кількість підписників

55-75%

Органічний Reach Rate

2.45%

Органічна залученість дописів.
Один з найвищих показників серед девелоперів.