Hotline

Річне обслуговування Hotline
«Як у всіх»

Взагалі ми з Hotline разом вже три роки, але нарешті вирішили висвітлити наші стосунки у гарненькому кейсі про річне обслуговування клієнта. Сідайте зручніше, зараз ми розкажемо, як ми від півгодинних оглядів праски «як у всіх» прийшли до крейзі-інстаграму, де праска катає тебе по кімнаті, а пароварка робить кусь-кусь. І що найкрутіше — людям це подобається!


Зі старшою аудиторією в Hotline все було ок, тож ми сконцентрувалися на аудиторії 18-30. Це ті, що продовжують або тільки починають самостійне життя і нарешті в їх житті є місце для розумного шопінгу. А значить, і для Hotline! 

SMM
hot shop, hot trends та hot fun

Ось, дивіться, це наш спільний інстаграм! У 2021 році ми запланували: оновити візуальний стиль, додати інтерактивні механіки для росту залученості аудиторії, закріпити показники трафіку, залучити до співпраці блогерів та розробити нові механіки інтеграції бренду. Ми проаналізували, які рубрики викликають найбільше залученості користувачів, та вирішили продовжувати найпопулярніші, безжально розпрощатись з тими, що не злетіли, та додати декілька нових — hot shop, hot trends та hot fun.

ДИЗАЙН
Додали зім'ятості

Ми відмовились від мальованих елементів, які забирають дуже багато часу, та повністю перейшли на колажі. Hotline і раніше використовував колажі, але кольорова гамма була досить хаотичною. Тепер ми обмежили кольори «хотлайнівським жовтим», світло-голубим, а також сірим, білим та чорним. Також ми додали багато різних текстур, типу рваного паперу, мазків та зім’ятості. Так «хотлайнівські» колажі стали впізнаваними.

ІНСТА-МАСКА
«ЯКИЙ ТОВАР ТОБІ ПІДХОДИТЬ?»

В житті кожного бренду наступає такий момент, коли він створює інстамаску. І Hotline не виняток. Для цієї маски ми поєднали цікаві товари, які можна знайти на  Hotline, з сучасними рольовими моделями. Так у нас вийшли лампа багатого мислення, килимок «Серце аб’юзера», краш-глітер та ще багато цікавенького. 

ВІДЕОРОЛИКИ

Пікові сезони для покупок — це весна та передноворічні місяці. Саме на весну ми й запланували нову рекламну кампанію з серією відеороликів.

У кожного своя вигода або як ми оживляли холодильник

Hotline вже давно пропагує ідею, що купувати треба з розумом, а не тільки обирати найдешевше. Тому й поняття вигода для кожного своє. Для когось купити вигідно — значить купити дешево, для когось — швидко і з доставкою додому, для когось — коли гарантія на 24 місяці. Але якою б не була вигода клієнта — він знайде потрібні товари на Hotline. Ми мали розробити під ці повідомлення серію відеороликів.


За основу ми взяли інсайт про те, що кожна людина в стосунках хоче відчувати себе унікальною і знати, чому обрали саме її. Але іноді причини з яких нас люблять не зовсім очевидні. До чого тут вигода, спитаєте ви? А от до чого. Ми уявили, що одного дня наш телефончик чи холодильник серйозним голосом спитають «А чому ти обрав саме мене?». І ти посоромишся та й скажеш правду — тому що це було вигідно. 

Будь смарт!

Разом ми дожили до перепозиціювання — Hotline став сервісом смарт-шопінгу. На підтримку нового слогану «Будь смарт!» ми мали випустити серію роликів, спрямованих на переваги, які Hotline дає своїм користувачам.


Ми подумали, що насправді сучасні люди і так дуже смарт. Ми сортуємо сміття, водимо маленькі машини у великому місті та беремо каву з собою в еко-горнятко. Тож нам не треба ставати смарт, треба просто знати, що «купувати на Hotline» це — така сама смарт-звичка, як і всі інші. Ми вирішили зробити ролик в колажній стилістиці, щоб все виглядало вау та перегукувалось зі стилем інстаграму Hotline. 

Щоб показати життя таких смарт-персонажів, ми застосували motion control робота, адже незмінним мав бути тільки герой, а от обставини навколо та одяг мали постійно змінюватись. Вдень знімати нам було нецікаво, тож ми вирішили провести нічну зйомку. Дуже чекали на обід в першу годину ночі, а наші улюблені клієнти підтримували бадьорість духу на майданчику навіть о 4 ранку.

Замість висновків
Політ нормальний, працюємо далі!