З ким треба переспати, аби працювати з «Планетою Кіно»?
Це риторичне питання наш СЕО Максим Бичок жартома ставив ще позаминулої зими. Врешті решт зорі зійшлися, і «Планета Кіно» почала пошук нового партнера.
До цього у «Планети» була власна креативна команда, але вони вирішили змінити формат роботи. Необхідно було знайти партнерів на аутсорсі. Всім охочим пропонували виконати тестове завдання і надіслати свої пропозиції, що ми й зробили. У результаті наша заявка перемогла, адже вона пропонувала рішення для вагомої частини робіт — від дизайну і SMM до продакшена.
Кілька місяців потому клієнт побачив, що агентство може опрацьовувати більшу кількість проєктів одночасно, ніж внутрішня креативна команда, яка була до цього. При цьому креатив і якість реалізації не страждають. Власне, так почалась спільна історія. І ось вже рік, як ми співпрацюємо з клієнтом мрії, лагідно називаючи його «Планеткою».
Робота з «Планетою Кіно» стала великим викликом для нас, адже і власники, і більша частина співробітників Vertigo вже давно закохані в цей бренд. Коли ми починали, наша ціль була гармонійно влитись в екосистему «Планети Кіно», яка складається із мережі кінотеатрів, продуктів, технологій, фільмів і т.і. Кіно в прокаті необхідно обслуговувати: адаптувати анонси, створювати віжуали та різний контент для розсилок, розробляти сайти для продуктів мережі, доповнювати систему навігації. Крім того, бренд працює із чималою кількістю замовників з різних регіонів, і в кожного — свої задачі й побажання.
Безболісно інтегруватись в процес допомогла налагоджена система управління проєктами. Завдяки їй, менеджери агентства почали спілкуватись безпосередньо з внутрішніми клієнтами «Планети Кіно». Це спростило життя обом сторонам та вивільнило час.
Протягом року ми запустили кілька кампаній для нових продуктів «Планети Кіно». Всі проєкти ми реалізовували in-house: від розробки ідей і до фінальної рисочки на постпродакшені.
© Vertigo 2021. All rights reserved.