ПЛАНЕТА КІНО —
РІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

З ким треба переспати, аби працювати з «Планетою Кіно»?


Це риторичне питання наш СЕО Максим Бичок жартома ставив ще позаминулої зими. Врешті решт зорі зійшлися, і «Планета Кіно» почала пошук нового партнера.

До цього у «Планети» була власна креативна команда, але вони вирішили змінити формат роботи. Необхідно було знайти партнерів на  аутсорсі. Всім охочим пропонували виконати тестове завдання і надіслати свої пропозиції, що ми й зробили. У результаті наша заявка перемогла, адже вона пропонувала рішення для вагомої частини робіт — від дизайну і SMM до продакшена.

Кілька місяців потому клієнт побачив, що агентство може опрацьовувати більшу кількість проєктів одночасно, ніж внутрішня креативна команда, яка була до цього. При цьому креатив і якість реалізації не страждають. Власне, так почалась спільна історія. І ось вже рік, як ми співпрацюємо з клієнтом мрії, лагідно називаючи його «Планеткою».

«Планета Кіно» задала рівень сервісу, який важко перевершити. Це живий, злагоджений організм, уважний до деталей. Чого варті лише працівники гардероба, наприклад. Знайти ще один сервіс такого рівня в Україні дуже важко.
Макс Бичок, СЕО Vertigo

Робота з «Планетою Кіно» стала великим викликом для нас, адже і власники, і більша частина співробітників Vertigo вже давно закохані в цей бренд. Коли ми починали, наша ціль була гармонійно влитись в екосистему «Планети Кіно», яка складається із мережі кінотеатрів, продуктів, технологій, фільмів і т.і. Кіно в прокаті необхідно обслуговувати: адаптувати анонси, створювати віжуали та різний контент для розсилок, розробляти сайти для продуктів мережі, доповнювати систему навігації. Крім того, бренд працює із чималою кількістю замовників з різних регіонів, і в кожного — свої задачі й побажання.

Безболісно інтегруватись в процес допомогла налагоджена система управління проєктами. Завдяки їй, менеджери агентства почали спілкуватись безпосередньо з внутрішніми клієнтами «Планети Кіно». Це спростило життя обом сторонам та вивільнило час.

Протягом року ми запустили кілька кампаній для нових продуктів «Планети Кіно». Всі проєкти ми реалізовували in-house: від розробки ідей і до фінальної рисочки на постпродакшені.

Єдина мотивація, яка дозволяє робити щось видатне — любов. Любов до своєї справи, до свого бізнесу, яка передбачає дуже глибоке занурення в процеси та чітке розуміння того, як цьому бізнесу допомогти. З Vertigo нас об’єднала любов до кіно, відповідальність, уважність до деталей, здатність утримувати фокус на важливих речах, розуміти цілі та пріоритети. Ми навіть припинили розділяти внутрішню та зовнішню команди, адже робимо одну спільну справу.
Максим Бєлов, Marketing Director мережі кінотеатрів «Планета Кіно»