ПЛАНЕТА КАРАНТИН

Антикризова комунікація для Планети Кіно

Пам’ятаєте, як ми сиділи на карантині перші місяці? Коли весь світ зупинився і ніхто не знав, що робити далі, а маска на обличчі ще не стала звичним аксесуаром. Саме тоді перед Планетою Кіно постала велика проблема — всі кінотеатри зачинено, більше тобі ніяких фільмів, ніяких 3D-окулярів і жодного стаканчику з попкорном. Треба було рятувати Планетку!

PLAY

Спойлер: цей кейс виявився настільки ефектним, що ми отримали за нього одразу три нагороди Effie — два срібла та одне золото.

Effie Awards Ukraine 🦄


🥇   Campaigns during COVID-19 in Ukraine

🥈   Small Budget

🥈   Most Effective Use Of Social Media Marketing

Ціль:

Оскільки ми з Планетою Кіно не тільки давно працюємо разом, а й дружимо, подальша комунікація відбувалась дуже оперативно. Цілей в нас було одразу декілька: підтримати бренд після повного припинення роботи кінотеатрів, зберегти команду та не втратити зв’язок з аудиторію.

План був простий: Планета Кіно буде продавати сертифікати по 100 грн, які після карантину можна буде обміняти на будь-який кіносеанс у будь-якій технології (Cinetech+, IMAX, RE'LUX або 4DX). І все, жодних обмежень та дрібного шрифту під зірочкою! Нам залишилось тільки встигнути підготувати всі матеріали в перший тиждень карантину, доки тема з підтримкою локальних бізнесів донатами ще була досить новою.

Ідея та реалізація:

Всю комунікацію — рекламне повідомлення, віжуал, сайт і матеріали для соцмереж — ми розробили за 4 дні, майже без жодної правки. Головну ставку зробили на яскравий креатив.


Ми створили серію ключових зображень у вигляді колажів в стилі Kitsch art, із закликом придбати сертифікат та підтримати Планетку у важкі часи. Додали до цього просте й зрозуміле повідомлення, яке одночасно було й головною ідеєю, й закликом до дії — Врятуй планетку! 

Для більш детальної інформації було створено цільову сторінку, а для просування ми обрали соціальні медіа — Facebook та Instagram. Кожен, хто вже придбав сертифікат, міг застосувати маску для Facebook з тегом #геройпланетки, щоб всі навкруги дізнались, хто тут справжній рятівник.

Після появи перших публікацій у співзасновників Планети Кіно, новина про сертифікати почала поширюватися з блискавичною швидкістю. Люди купували сертифікати, охоче ділились з друзями, писали слова підтримки, а лідери думок від щирого серця публікували пости з проханням підтримати Планетку.

Пропозиція діяла до скасування карантину, тож протягом трьох місяців ми витратили на рекламу Facebook лише 150 доларів. Планета Кіно була врятована! 

SAVE THE PLANET

Результат:
300 000

Органічного охоплення публікацій і історій

5 200

Репостів у соціальних мережах

1 600

Коментарів за перший тиждень кампанії

112 000

Проданих сертифікатів

12 504%

Рентабельність інвестицій у рекламу