GAME about
PIGEON & IMAX

ПЛАНЕТА КІНО – RIVER MALL

Не можна було просто взяти й відкрити новий кінотеатр в ТРЦ River Mall. Тим більше, що лазерний IMAX задля того везли аж з Канади! Було одне «але»: мешканці прилеглих районів мало знали про бренд, адже перший кінотеатр в Києві працював на іншому кінці міста… Тож, замайоріла нова стратегічна ціль: переманити в лави фанатів «Планети Кіно» мешканців лівобережжя Києва.

Звичайно, можна було зробити все простіше – роздати промокоди на знижку, наприклад. Але ми пішли не надто типовим шляхом: створили гру, яка була покликана утворити ажіотаж до відкриття. За успішне її проходження гравці здобували код зі знижкою на відвідування кінотеатру. Фактично, це як отримати половину квитка, тільки потім трошки почекати на відкриття.

Ідея не народилася на пустому місці, промо мало бути таким з певних причин. По-перше, «Планета Кіно» була в процесі оновлення позиціювання та айдентики, а це був гарний привід для її тизеру. А по-друге, для нового кінотеатру в River Mall завезли лазерний IMAX, якого в «Планеті» ще не було. Сказано — зроблено, народилась вона, ніби згадка з дитинства та данина 90-м, весела гра в стилі Nintendo.

Ми непокоїлись, чи будуть клієнти залипати у гру і проходити цілих 3 рівні аби отримати код. Складність останнього рівня взагалі майже гарантувала 2-5 повторних проходжень. З точки зору 8-секундного утримання уваги користувача, наша ціль в 3 хвилини на сайті видавалася не надто тривіальною. Був ризик повної невдачі промо. Тому вирішили, що люди гарантовано будуть грати лише в одному випадку — якщо вони отримають від цього справжню емоцію, відчують азарт. Саме такою має бути перша взаємодія із «Планетою Кіно», вона має дивувати, вражати. А промокод — це вже другорядне.

Результати показали, що ризик був виправданим. Ми досягли максимальної кількості виданих промокодів, визначеної на кампанію через 2 тижні замість запланованих 4. А це означає, що понад 7 тисяч гостей нового кінотеатру познайомилися з новим позиціюванням та візуальним стилем «Планети», дізналися про новий кінотеатр, лазерний IMAX, ще й пофанились поки проходили всі рівні гри.

Ще одним доказом успішності кейсу є нещодавня адаптація гри під відкриття новенької «Планети Кіно» в Дніпрі. Поганяти в ній, до речі, можна просто зараз.