CYBER OLIMP

Кожна людина скаже, що вміє пити та знає свою міру, і тим не менш, проблема безвідповідального споживання алкоголю все ще існує. Саме тому компанія Pernod Ricard шукає все цікавіші способи говорити з молоддю про свідоме споживання. Насправді, не тільки для молоді, але й для багатьох дорослих може стати відкриттям, що активоване вугілля не рятує від похмілля, а знижувати градус таки можна. Зізнаємось, ми й самі всього цього не знали, допоки Pernod Ricard Ukraine в партнерстві з Diageo, Brown-Forman Ukraine і Campari Ukraine не звернулись до нас із завданням розробити другу частини гейміфікованої платформи з відповідального споживання алкоголю.

Завдання

Отже, ми мали розробити гру-файтинг, в процесі якої герой має розвінчувати міфи про алкоголь і паралельно не знудитися від кількості інформації. Потрібно було продумати механіку гри, вигадати назву і слоган, створити дизайн та комунікаційну платформу — коротше, цілий всесвіт! Зі стартових побажань Pernod Ricard також були: лінійний сюжет intro – game – outro, домінування освітнього аспекту та наявність поп-культурних персонажів. В усьому іншому наша фантазія була необмежена.

Ну ми і наштормили ідей!

Була ідея про портал у позачасовому барі, де можна спробувати перепити Цезаря, Хемінгуея та інших історичних постатей, що були не проти перекинути чарочку. Була ідея про безкінечний тріп в таксі після туси, де постійно змінюються водії з підступними запитаннями, і від того, чи правильно ти відповіси залежить, чи доїдеш ти додому... Ми вигадали чарівний світ Алкохоль з джинами, що живуть у пляшках, спробували пограти у космічний бар-кроул, та врешті решт зупинились на ідеї поєднати кіберпанк та Давню Грецію. Так ми вигадали наш Cyber Олімп.

Концепція гри

Дія у грі Cyber Олімп відбувається у кіберпанк-всесвіті. Наш герой — мешканець кібернизованих Афін, де є прості смертні та кібер-боги, що нескінченно святкують життя на Олімпі. А ще є купа міфів про алкоголь. Тільки той, хто переможе всіх підступних чудовиськ, правильно відповість на їх запитання та збере чарівні артефакти  зможе піднятись на Олімп та стати богом!

Choose your fighter!

Для гри ми створили 4 різні аватари, де окрім жінки та чоловіка-воїнів, є й гендерно-нейтральні персонажі: морський воїн Понтас, місячна німфа Селіна, дух вітру Ефір та циклоп Бронт. За основу образів ми взяли персонажів з давньогрецької міфології та вигадали кожному аутфіт і суперсилу. 

Супротивники та артефакти

Потім ми створили цілий пантеон кібер-богів: прокачали всім відомих богів та міфічних створінь, уявивши, як би вони виглядали в кіберпанк-всесвіті. Так з’явилась miDuza в шоломі доповненої реальності з дротяними зміями на голові, f`n`x у вигляді вогняної лазерної проекції птаха, Smart Harpia  — напівжінка-напівдрон, Technotaur з тілом, вкритим камерами, та багато інших цікавих персонажів. Ну і звісно супер-злодій усієї цієї тусовки — Electro Zeus!

Щоб цікавіше було грати, ми додали чарівні артефакти. Якщо відповісти правильно на обидва питання від одного супротивника, ти отримаєш від нього чарівний артефакт, що допоможе тобі розпізнати правду та піднятись на Олімп. І тут ми теж звісно нашарували сенсів, бо Золоті нитки безсмертя, наприклад, можна отримати від уособлення бога смерті Neo Plutona, а Щит неупередженості від miDuzи, яка за легендою сама загинула, подивившись у дзеркальний щит.

А як щодо освітньої складової?

Всю інформацію про відповідальне вживання алкоголю, що була використана в грі,  нам надали представники Pernod Ricard, і вона залишилась майже незмінною. Тому що вживання алкоголю — це складна тема, ми не можемо просто сказати «пити погано». Але ми можемо сказати у скількох відсотках випадків та за яких умов вживання алкоголю може призвести до поганих наслідків.

Нарешті гра вийшла у світ і кожен може перевірити себе та кинути виклик друзям. А ти готовий кинути виклик алкоміфам?