Kovalska
31Z

Задача
Ми дивились і дивувались. Будинок на вул. Драгоманова, 31з. Такий незвичний. 

Два корпуси 9 та 16 поверхів, кожен складений з трьох частини, що повернуті під визначеним кутом задля інсоляції. Балкони на різному рівні. Все, щоб не вікна у вікна,  щоб не заважати один одному, щоб зберегти приватність. 

Переваги комфорту в одному місці: розташування на березі озера, метро, ізольований від автомобілів двір, панорамні вікна, просторе лобі, колясочні, навіть лапомийки. 

Сучасна архітектура і продуманість в кожній лінії.  Але передусім простота і естетика, без пафосу. 

Ми побудували бренд так само, як Ковальська будує сам будинок — від стратегічного фундаменту до оздоблення креативом. 

Але
Проблема

Проблема була в тому що цей витончений клубний будинок будували на лівому березі. 

Він розрахований саме на тих, хто любить Позняки. Хто народився та виріс там, де зазвичай будують сумні багатоповерхівки. А  31Z, по-перше, невисокий. По-друге, вищій і за класом комфорту, і за ціною. Третє — для жителей району спочатку потрібно було сформувати знання про бренд Ковальської, як про забудовника, якому не байдуже, як буде виглядати майбутній Київ.

СТРАТЕГІЯ

Як кожен будинок стоїть на міцному фундаменті, так само ми грунтували бренд на стратегії.

Портрет мешканця майбутнього будинку клієнт окреслив так: «Це людина, що насолоджується життям сидячи на широкому балконі нашого будинку з келихом віскі, спостерігаючи захід сонця і неспішно веде філософську бесіду»

Ми сфокусували свою увагу «Процвітаючих» — ініціативних, успішних, обізнаних людях, які високо цінять себе. І на «Прагнучих» — тих, що хочуть розваг, нового та розкішного, кому важлива думка інших. Вони багато подорожують, бачили світ тому вміють розбиратися. Розрізняти. Точно знають чого хочуть. Цінителі як прекрасного, як і прагматичного. Їх інсайт: «Хочу відчувати себе носієм європейської культури, живучи тут в Києві. Хочу жити в будинку, що спроектований як сучасні будівлі Європи».

Майбутні мешканці розцінюють бренди як можливість демонструвати особистий смак, а не як доказ певного статусу. Не перевага в грошах, а перевага у витонченності. З цього народилась фундаментальна стратегічна ідея — DIFFERENT BY TASTE. 

НЕЙМІНГ
31Z

Для бренду назва наче архітектурний проект для майбутнього будинку. Неймінг та архітектура мали повністю віддзеркалювати ідею будинку. Дивишся на рендер — маєш в голові ім’я. Читаєш назву — уявляєш будинок. Якщо б це були 90-ті ми б просто назвали його Драгоманофф! Але сучасність вимагає більше сенсу і відповідності цілому списку вимог:

  • -простота
  • -стислість
  • -естетичність
  • -закритість від навколишнього 
  • -диференціація від ЖК навкруги
  • -відмова від приставок на кшталт сіті, хауз, ЖК, home, place
  • -відповідність усім брендам будівель Ковальської
  • Ми зробили декілька ітерацій, мали підходи з культурології, з психології, з історії мистецтва, спробували тревел напрямок. Вивчили історія Позняків та вулиці, біо самого Драгоманова, занурились в його філософські думки.

    Але все простіше. Дивлячись на колонки назв в майндмапі ми побачили що комбінації різні, а от «31Z» не змінюється. 

ПОВІДОМЛЕННЯ

На основі стратегічного фундаменту каркасом бренду є позиціонування. 

Ми відштовхувались від інсайта бренду, що 31Z це не просто будинок, це інший світогляд. Майбутні мешканці будинку добре знають свої цінності і прекрасно розуміють — їм потрібно не те, що пропонує зараз Лівий берег. Їм потрібен інший кут зору на життєвий простір, яким саме володіє 31Z.

31Z — ІНАКШИЙ КУТ ЗОРУ

Концепція що враховує архітектуру з різними кутами оберту блоків дому. Співзвучність звуків З. Не інший, не відокремлений, а не такий. Особистий світогляд кожної людини. 

Це була витончена перемога. Повідомлення не лише безпосередньо відповідає духу будинку. Воно транслює цінності всього бренду Ковальської.

АЙДЕНТИКА

Коли фундамент закладено, є каркас, треба робити стіни, вікна, планування — розробити айдентику, щоб бренд, як і дім, набув свого виразного образу. 

Логотип

В лого ми сфокусировали увагу на букві Z. Саме їй підпорядковується вся композиція. Похилі лінії і зрізи підкреслюють як напрямок, так і ракурс нашого будинку, його блоків які знизу виглядають як гострі кути. У цифрах 31 нахил ліній тадж повторює вісь букви Z, підкреслюючи динаміку.

Що до кольорів то ми спирались на концепт оздоблення фасаду та лобі: поєднання теплоти бронзи, міці бетону, та легкості білого. Але найбільше нас надихнув передвечірній рендер. 

Гайдлайн

КРЕАТИВ

Креатив — це облицювання бренду. Це перше, що бачать люди — образ будинку. Естетичність деталей, відкритість, простір, світло. Через візуальні матеріали люди розуміють що дім відповідає їх глибоко індивідуальному сприйняттю світу. 

Треба було відійти від стандартних рендерів з щасливими родинами. Ми придивились до самого будинку, його кутів, панорамних балконів, силуету. В своїх лініях він вже приховував символ «Z». Поєднавши це з ідеєю інсоляції ми знайшли вишукане рішення для креативів. 

Буклет

Це був справжній бій за сенс, витонченість та оригінальність. 

Саме буклет зайняв найбільше сил в пошуку балансу між простотою та самобутністю. Ми перебудовували структуру декілька разів, відповідно до того як жив та змінювався проект. 

Спочатку ми обрали оригінальний силует будинку як основу форми буклету, а для зручності навігації глядача, ми винесли ярлики назовні, як в папці. Далі ми запланували зробити буклет у вигляді книги в палітурці. Концептуально він би нагадував старовинний архітектурний проект, що зшивали як книгу. 

Ми зупинились на концепції простоти і чистоти, класичній формі. Але, заклали в ідею декілька виразних деталей: фактурний картон, лінійні ілюстрації, сутінкові тепло-холодні рендери, розгортка планувань і головне — стерео-обкладинку. Ми поєднали нічний та денний рендери дому та перетворили просту взаємодію з буклетом на тонку гру. 

КОНЦЕПТ САЙТУ

Так як інсоляція одна з головних переваг, для трансляції ідеї попадання сонячних променів в будинок ми розробили ідею інтерактиву для лендінгу. Користувач зможе курсором перетягувати сонце і бачити, як світло потрапляє у вікна будинку, під яким кутом падають тіні.

ПАРКАН

РЕЗУЛЬТАТ

Слова клієнта на початку проекта були такими:

«Це ж будинок від Ковальської! Подивимось, може навіть реклами не треба. Квартири куплять миттєво». В результаті комунікація для будинку 31Z від Ковальської стала одним з стовпів всього бренду девелопера. 

Так ми побудували бренд для будинку наповненому людьми зі світлом у вікнах і з теплом в душі.