BRAVE!
FACTORY
2021

Літо 2021 року було насичене музичними подіями. Brave! Factory мав стати найгучнішою з них, хоча через карантинні обмеження не було ніякої впевненості, що фестиваль відбудеться. Ми розуміли, що аудиторія, змучена локдаунами, хоче провести літо на повну та водночас буде обирати між заходами, як через погіршення фінансового стану так і через велику концентрацію івентів на одиницю часу. Нам потрібно було донести, що  Brave! Factory є унікальним в своєму форматі, адже це подія, яка об’єднує артистів аудіо-візуального мистецтва та на декілька днів перетворює  напівпрацюючий завод на територію музики, свободи та мистецтва.

Так ми прийшли до думки, що Brave! Factory — це дух, який володіє магічною силою. Невидимий для людського ока,
але з характером.
ФЛЕШБЕКИ З 2020-го
У 2020-му Brave! Factory традиційно мав пройти в серпні, вже було продано понад 1500 квитків, але фестиваль не відбувся через пандемію Covid-19. Скасування заходу потягло за собою колосальні збитки: перельоти, рекламні кампанії, оренда, зарплати. Це було дуже жорстко, адже втрати стосувалися не тільки фестивалю, а й роботи Closer в цілому і складали близько 5 млн грн. Тому у травні 2021, коли знову повстало питання про проведення фестивалю, ситуація виглядала не дуже. Борги та збитки фестивалю 2020-го лягли на бюджет фестивалю у 2021-му. Через пандемію захід все ще могли скасувати у будь-який момент. Іноземна аудиторія, яка в попередні роки складала до 20% відвідувачів, у більшості випадків, не могла відвідати Україну через карантинні обмеження. А на розробку кампанії та її промо у нас залишалось всього 2 місяці...
ЗАВДАННЯ

Нашим бізнес-викликом було привести на Brave! Factory щонайменше 7500 відвідувачів, що дозволило би провести фестиваль «в нуль». Складність полягала в тому, що вартість квитків була значно вищою ніж у інших музичних заходів (1800-2400 грн у Brave! Factory vs 350-1800 грн у конкурентів), а купівельна спроможність населення при цьому впала, в порівнянні з докарантинним часом. 

Ми мали побудувати єдину комунікаційну стратегію фестивалю, залучити нову аудиторію та нагадати про себе фанатам. Це мала бути big idea, яка б передавала всю сутність фестивалю, та яку б ми могли транслювати на усі канали комунікації: відео, SMM, мерч, афішу. Тож доки всі схрещували пальці в очікуванні Brave! Factory 2021, ми з командою арт-центру Closer продовжили фестивальну комунікацію з того місця, на якому й лишили її в карантинному 2020-му.

ІДЕЯ
363 дні на рік Метробуд стоїть собі без уваги, і лише під час фестивалю перетворюється на справжній дім для рейверів. Містична атмосфера в кращому розумінні цього слова: там ніби відчувається душа!

Не зважити на цей інсайт ми не могли. Щоб підкреслити, що фестиваль — це містичний, невловимий дух, що перетворює завод на територію свободи, ми пішли на поле сюрреалізму. В основу креативної ідеї ми поклали містичну детективну історію з багатошаровими сенсами та абсурдними сюжетними поворотами. 

Ми подумали, що духу фестивалю потрібна людина-транслятор, через яку він буде спілкуватися з глядачами. Так з’явився ще один герой відео-трилогії — охоронець заводу Метробуд, який розгортає розслідування дивних подій, що відбуваються на заводі. Він заводить традиційну детективну дошку, в трансі збираючи на ній факти про таємничий дух. Ця дошка під фільтром сюрреалізму і стала головним елементом візуальної платформи. 

ВІДЕОРОЛИКИ

Пам'ятаєте містичний хоррор про охоронця на заводі, котрий оголосив першу порцію виконавців? 

Kyiv International Advertising Festival KIAF КМФР

Bronze в категорії Film Craft / Production design and art direction
Shortlist в категорії Film / Travel, Leisure, entertainment, HoReCa, Culture & Education


ADC*UA

Shortlist в категорії Film & Radio

Ми продовжили минулорічну історію та запустили новий ланцюжок химерних збігів.

Сюреалістичний сюжет нового ролику в дусі Девіда Лінча просто наснився нашому режисеру! Тож ми зняли відео-трилогію, що занурювала глядача в атмосферу містики та саспенсу. 

Звісно, у глядача могли залишитися питання, але він точно знає де і коли отримає всі відповіді. 

Також ми створили 10 тизерних відео, які були побудовані на прийомі зйомки локації в різний час: в одному стані ми бачили пусті локації заводу, в іншому — танцполи наповнені людьми під час фестивалю. Таким чином ми показували наскільки сильно змінюється завод Метробуд на час проведення цієї події. Для тих, хто був у попередні роки — це ще й флешбек з присмаком ностальгії за безтурботними докарантинними часам. 

ЛОГОТИП

Минулорічний логотип був зроблений вручну у кращих традиціях дизайн-маньячества:  наш head of art Макс Балашов кожну літеру вирізав окремо з щільного паперу, залитого кавовою гущею. 

Для надання об’єму і глибини на тонкі грані символів доклеювались додаткові підпірки. Так вийшли оригінальні форми логотипу, проте з ефектом старої газети.

Одним із завдань від команди Closer було оновити логотип, наповнити його духом нової ідеї, зробити адаптивним, не змінюючи при цьому основну форму та стиль, а найголовніше — створити повноцінний лого-блок, до якого увійдуть дати, слоган і образ, який легко запам’ятати. Ключовими були асоціації з чорним і білим, оригінальними кольорами логотипу. Ми побачили в цьому багато різних сенсів, які пояснюють ідеологію фестивалю: день-ніч, важке-легке, тихе-гучне, крихке-міцне.

АФІША

Афіша фестивалю була також створена нами вручну у вигляді реальної детективної дошки в єдиному екземплярі. Вся команда, від дизайнерів та менеджерів до режисера клеїла та збирала дошку власноруч. 

Афiши фестивалю 2020 / 2021  

Ми взяли карту Парижу, стару кардіограму, останній жетончик на київське метро, браслет з минулого Brave! Factory, малюнки нашого дизайнера та ще безліч артефактів і об'єднали всі ці елементи з фото «підозрюваних» артистів червоною ниткою, як роблять детективи в кіно. 

У фіналі відео-трилогії ми реально спалили цю дошку —
у нас був один дубль, без права на помилку.

SMM

Тим часом сторінки Brave! Factory у Facebook та Instagram почали своє детективне розслідування, оголошуючи артистів по черзі в характерному стилі. 

Оскільки ми мали обмеження в бюджеті, а у фестиваля була значна лояльна аудиторія підписників і відвідувачів попередніх років, власні соціальні медіа стали важливим каналом комунікації та органічного розповсюдження інформації. 

Акаунти в Instagram (в першу чергу), Facebook, YouTube, Telegram (в другу) стали платформами, де пост за постом створювалася єдина зв’язана стрічка у вигляді детективної дошки. Пости з елементами розслідування, пов’язані червоними нитками, візуально доповнювали основну афішу фестивалю і перепліталися з сюжетами відео-трилогії.

Нам приємно, що Facebook-рамки використовувалися артистами і амбасадорами бренду для додаткових проявів та охоплень, а після фестивалю артисти викладали  свої сети на Soundcloud з нашими впізнаваними віжуалами.

Тему детективу ми зв’язали і з розіграшем квитків на фестиваль, адже розкрити «справу» значно цікавіше, ніж тегнути 5 друзів під фоткою.

Ми взяли плівкове фото заводу нашого head of art Макса Балашова, заховали в ньому знак оклику — символ з логотипа Brave! Factory, створили окремий акаунт в Instagram @bravefactoryquest і запропонували користувачам добряче пошукати та написати кількість знайдених знаків оклику в коментарях.

Ще один спосіб виграти квитки на фестиваль, який ми придумали — розповісти у сторіз про свій найсміливіший вчинок. Тому що ти маєш бути достатньо brave, щоб потрапити на Brave! Factory.

Також ми зробили Instagram-маску «Хто твій тотемний діджей?», в якій підтягувався вже відомий всім фон з детективною дошкою, а також реальні фото діджеїв та їх музика.

ОФЛАЙН-АКТИВНОСТІ, МЕРЧ

Історія, яку ми розповідали 2 місяці в digital, нативно перетікла і на саму локацію, і на інші брендові елементи, такі як фестивальні браслети та форма охоронців. Карту фестивалю ми також зробили вручну та розмістили на головній алеї при вході, на дошці пошани заводу — кожен з відвідувачів міг доповнити карту чим забажає та поєднати елементи червоними нитками, тим самим продовжуючи нашу детективну історію.

А ЩЕ МИ ЗВІСНО
ЗРОБИЛИ МЕРЧ

Футболки, топи та чохли на телефони, щоб кожний міг забрати з собою частинку Brave! Factory.

РЕЗУЛЬТАТ

У нас до останнього не було впевненості у проведенні фестивалю і при цьому була критична ціль у 7500 проданих квитків. І що ви думаєте? Не зважаючи на сумніви й страхи, важкий для індустрії рік та ріст конкуренції серед подібних івентів, ми змогли привести 10 600 відвідувачів. Це стало найбільшим показником за весь час проведення фестивалю і вперше в його 5-річній історії зробило івент прибутковим. А ще, після такої масштабної підготовки, вриватись на фестивалі нам було вдвічі приємніше.

Денис Мартинов - Co-owner

Яніна Шабанова - SMM Lead 

Маріанна Мурашко - Creative director

Макс Балашов - Head of art
Альона Голубєва - Graphic Designer

Марк Кушнеренко - Art Director
Дарина Тітова - Copywriter

Назар Щукін - Motion designer

Павло Різник - Graphic Designer

Сніжана Гончаренко - Graphic Designer 

Сергій Шевцов - Director

Дмитро Недря - DOP

Євген Шкляревич - 1-AD 

Антон Резніченко - Producer 

Денис Задорожко - Production  manager

Іванна Гавлюк - Production designer

Олександра Вєтоха - Props

Євген Бублей - Focus puller

Валерій Будков - Gaffer

Саша Казаков - Key grip

Майор - Electricity

Данило Крива, Дмитро Зайцев - Light

Максим Щербонос - 1-AC

Сергій Герасименко - 2-АС

Ярослав Ільницький, Микита Соловйов - Dolly

Вася Бондаренко - Style 

Ельдар Шерифов - Style assistant

Ольга Трофимчук, Віктория Турок - Make up 

Аня Фурія - Hair Style

Ілля Петриченко - Sound (Easy Casting)

Маша Котсар - Casting director (Easy Casting)

Вадим Лисак - Sfx (tornado Sfx)

Михаїл Бондаренко, Тетяна Косянчук, 

Марина Марущак, Олександра Сухецька - Actors

Віктор Лісін  - Edit

Ольга Коржинська - Colorgrading

Тімур Баша - Sound Design

Особлива подяка: 

Keller Bar, Oleg BSF/Anya BSF, Garik Pledov, Studio 31, 

Lasha Midinaradze GUDU, LEZO studio