BRAVE
FACTORY
2020

Від реалізації до бекстейджу

Одного разу ми собі намріяли проєкт, яким пишатимемось. Щось таке, щоб мурахи йшли шкірою, коли показуєш друзям. І зрозуміли: це буде BRAVE! FACTORY 2020.Коли з амбіціями все прояснилось, а команда  Closer дала добро, постали реальні задачі та цілі. А саме: внести зміни в поточний логотип, проанонсувати BRAVE! FACTORY 2020. Створити нову оболонку, візуальну комунікацію, не змінюючи форму й сталий образ фестивалю. Досягти модульної адаптації на різних носіях.Так ми почали пошук семантичних образів, які матимуть свій візуальний характер.

Мабуть, у кожного є місце, де відпочиваєш подумки. Так от уявіть, ви співпрацюєте з людьми, які таке місце створили. І хоча ми у Vertigo вже не вперше кооперуємось з клієнтами мрії, історія з Brave! Factory особлива. Команда Closer не шукає легких шляхів, оформлюючи вечірки й фестивалі вручну, що (в свою чергу) надихнуло нас. Дуже імпонує квантовий стрибок, який зробили хлопці за сім років існування арт-центру, тому пірнати у проєкт було особливо заманливо
Денис Мартинов (Managing Director Vertigo)

VIDEO
TEASER

Тизерний ролік

Ми зробили перший ролік, в якому досить неформально вирішили анонсувати лайнап. В планах зробити декілька сюжетів, де в підсумку наш головний герой (охоронець), знайде відповіді та покаже нам загальну картину подій.

Нагороди

Шортлист в Film & Radio на ADC
Шортлист в Film на КМФР
Бронза в FILM CRAFT на КМФР

Identity

Апгрейд логотипа

Задача: внести зміни в поточний логотип, який стане символом фестивалю 2020 року.
Ціль: створити нову оболонку, не змінюючи форму й сталий образ. Досягти модульної адаптації на різних носіях.
Процес: ми почали пошук семантичних образів, які матимуть свій візуальний характер.

Хендмейд
Матеріальний логотип

Head of Art Макс Балашов забажав піти в крафт і взяв на себе створення екологічного логотипа. Це було «еко», як воно є: логотип повністю зібраний з паперу, просоченого кавовим екстрактом. Кожна буква вирізалась окремо, а для надання об’єму і глибини на тонкі грані символів доклеювались додаткові підпірки. Так народився справжній хендмейд лого у кращих традиціях дизайн-маньячества.

СONCEPTION

ПОШУК ідеї на стилю

Фанам Closer добре відома особливість цього місця: певна ламповість, аналоговість та містична атмосфера в кращому розумінні цього слова. Перебираючи тонни графічних прийомів, на одному зі спільних штормінгов нас віднесло в нетрі розслідування і загадок. Колективний розум привів від образу нитки до детективної дошки. Жива, рухлива, матеріальна і крафтова подача — це те, що давно хотілося випробувати в реаліях комерційного дизайну.




Перший драфт "дошки детективу" з реальним лайнапом

Сторінки Фейсбука та інста-сторіс почали своє візуально-детективне розслідування, оголошуючи артистів по черзі в характерному стилі.

SMM
Content

Insta & Fb
«Останнє, чого б нам хотілося в цій історії — це банальність в соцмережах, тому загадку з ниткою вирішили юзати на повну. Канва з розслідуванням ідеально продовжилась в стрічці інсти, адже дозволила поєднати непоєднуване, переходячи від публікації до публікації, змушуючи читачів шукати відповіді власноруч».
Кирил Тишкевич (Development Director Vertigo)


Insta Feed






Insta Stories

Всі сторіки були створені з реальних матеріалів. Кожен віжуал — це окремий живий flatlay-колаж з мінімальним втручанням «фотошопа». Лише трохи фоторетушування і корекції кольору, а решту збирала вручну наша Senior Designer Марія Пащенко.

Facebook Hero

BOARD

Дошка детектива
головний віжуал фестивалю

Вся візуальна комунікація відбувається на «дошці детектива», яку за задумом ніби збирає головний герой ролика. Постер поступово набуває сенсу, на ньому з'являються важливі повідомлення, загадки, питання та безліч заводських артефактів, в перемішку з образами та матеріалами клубної культури.


Я збираю артефакти, які мені нашіптує невидима сила. Поступово викладаю чиїсь фотографії, фіксую якісь дати і все те, що вони називають лайнап. Не розумію сам для чого? Але голос з телефону сказав: "Щоб розкрити істину brave factory 2020"
Охоронець заводу

Постер для релізу першого лайнапу 

BACKSTAGE

Відеоролік
Shooting board
Знімальний процес
Дошка
Матеріали

Ми використали дуже багато різноманітного паперу. Деякий робили самі, красили, сушили, додавали текстур та деформували. Щось додруковали а щось вирізали з олдскульних журналів.

А ще було дуже багато червоної нитки з різноманітними дивакуватими штуками.

Карантин

У зв'язку з всесвітньою пандемією фестиваль BRAVE!Factory 2020 було призупинено. Але ми будемо чекати наступного року, щоб довести справу до кінця.