BRAVE!
FACTORY
2020

Від реалізації до бекстейджу

Одного разу ми собі намріяли проєкт, яким пишатимемось. Щось таке, щоб мурахи йшли шкірою, коли показуєш друзям. І зрозуміли: це буде BRAVE! FACTORY 2020. Коли з амбіціями все прояснилось, а команда  Closer дала добро, постали реальні задачі та цілі. А саме: внести зміни в поточний логотип, проанонсувати BRAVE! FACTORY 2020. Створити нову оболонку, візуальну комунікацію, не змінюючи форму й сталий образ фестивалю. Досягти модульної адаптації на різних носіях.Так ми почали пошук семантичних образів, які матимуть свій візуальний характер.

Мабуть, у кожного є місце, де відпочиваєш подумки. Так от уявіть, ви співпрацюєте з людьми, які таке місце створили. І хоча ми у Vertigo вже не вперше кооперуємось з клієнтами мрії, історія з Brave! Factory особлива. Команда Closer не шукає легких шляхів, оформлюючи вечірки й фестивалі вручну, що (в свою чергу) надихнуло нас. Дуже імпонує квантовий стрибок, який зробили хлопці за сім років існування арт-центру, тому пірнати у проєкт було особливо заманливо
Денис Мартинов (Managing Director Vertigo)

VIDEO
TEASER

Тизерний ролик

Ми зробили перший ролик, в якому досить неформально вирішили анонсувати лайнап. В планах зробити декілька сюжетів, де в підсумку наш головний герой (охоронець) знайде відповіді та покаже нам загальну картину подій.

Kyiv International Advertising Festival KIAF КМФР

Bronze в категорії Film Craft / Production design and art direction
Shortlist в категорії Film / Travel, Leisure, entertainment, HoReCa, Culture & Education


ADC*UA

Shortlist в категорії Film & Radio

Identity

Апгрейд логотипа
Хендмейд

Head of Art Макс Балашов забажав піти в крафт і взяв на себе створення екологічного логотипа. Це було «еко», як воно є: логотип повністю зібраний з паперу, просоченого кавовим екстрактом. Кожна буква вирізалась окремо, а для надання об’єму і глибини на тонкі грані символів доклеювались додаткові підпірки. Так народився справжній хендмейд лого у кращих традиціях дизайн-маньячества.

СONCEPT

Пошук ідеї та стилю

Фанам Brave! добре відома його особливість: певна ламповість, аналоговість. Тим більше це вражає, враховуючи, що інші 363 дні на рік локація стоїть собі без уваги, і лише під час фестивалю перетворюється на справжній дім для рейверів. Містична атмосфера в кращому розумінні цього слова: там ніби відчувається душа!

Не зважити на цей інсайт ми не могли. Тому вирішили, що саме дух фестивалю спілкуватиметься з глядачем. А вже потім, перебираючи графічні прийоми, на одному зі спільних штормінгов нас віднесло в містику та саспенс. Колективний розум привів від образу нитки до детективної дошки. Жива, рухлива, матеріальна і крафтова подача — це те, що давно хотілося випробувати в реаліях комерційного дизайну.




Перший драфт з реальним лайн-апом

Сторінки Facebook та Instagram почали своє візуально-детективне розслідування, оголошуючи артистів по черзі в характерному стилі.

SMM
Content

Insta & Fb
«Останнє, чого б нам хотілося в цій історії — це банальність в соцмережах, тому загадку з ниткою вирішили юзати на повну. Канва з розслідуванням ідеально продовжилась в стрічці інсти, адже дозволила поєднати непоєднуване, переходячи від публікації до публікації, змушуючи читачів шукати відповіді власноруч».
Кирил Тишкевич (Development Director Vertigo)


Insta Feed






Insta Stories

Всі сторіс були створені з реальних матеріалів. Кожен віжуал — це окремий живий колаж з мінімальним редагуванням. Тільки трохи фоторетушування і корекції кольору, а решту збирала вручну наша Senior Designer Марія Пащенко.

Facebook Cover

BOARD

Постер для релізу першого лайн-апу

BACKSTAGE

Відеоролик
Дошка

З дошкою ми відірвались на повну — використали дуже багато різноманітного паперу. Ні, не так: дуууже багато паперу. Деякий робили самі, фарбували, сушили, надавали текстур та деформували. Щось друкували, а щось вирізали з олдскульних журналів. Словом, творили справжній хенд мейд.

А ще було дуже багато червоної нитки з різноманітними дивакуватими штуками.

Карантин

У зв'язку з всесвітньою пандемією фестиваль BRAVE! Factory 2020 було перенесено. Але ми схрестили пальці та сподіваємось, що наступного року ніщо не завадить довести справу з розслідуванням до кінця.

Акаунти в Instagram (в першу чергу), Facebook, YouTube, Telegram (в другу) стали платформами, де пост за постом створювалася єдина зв’язана стрічка у вигляді детективної дошки. Пости з елементами розслідування, пов’язані червоними нитками, візуально доповнювали основну афішу фестивалю і перепліталися з сюжетами відео-трилогії. Нам приємно, що Facebook-рамки використовувалися артистами і амбасадорами бренду для додаткових проявів та охоплень, а після фестивалю артисти викладали  свої сети на Soundcloud з нашими впізнаваними віжуалами.