BORJOMI

Коли ми були ще маленькою, проте вже дуже амбіційною командою, в агенції трапився період тісної співпраці з брендами IDS Aqua Service, за що ми вдячні й донині. З тих далеких часів маємо чим похвалитись. Зокрема, серією робіт для ТМ Borjomi.

events

Повне або часткове оформлення івентів

Наприклад, для Leopolis Jazz Fest ми два роки поспіль розробляли ключове зображення, яке мало асоціюватись з джазом, Львовом і Borjomi водночас. Головною фішкою цього kv було те, що ним забрендували двоповерховий автобус, який катав містом гостей, інформуючи таким чином про фестиваль. Врахувати кожну деталь, кожну лінію перфорації – ювелірна робота, результати якої розійшлися потім світлинами по соціальних мережах організаторам на радість.

Брендінг івенту Leopolis Jazz Fest 2018

Брендінг івенту Leopolis Jazz Fest 2019

Borjomi Fest 2018. Розробка дизайну КВ та брендінг всього івенту

Схожа історія була з фестивалями Велике грузинське свято та Atlas Weekend. Що характерно для оформлення івентів, ключове зображення як базовий елемент має бути універсальним та унікальним, аби айдентика чітко зчитувалась та добре виглядала на будь-яких носіях, від маленького прапорця до величезного банера. Тому, отримавши бріф на брендування заходів, ми рухались від загального до конкретного за старою схемою. Спочатку створювали kv, а потім адаптували його для здоровенної скатертини, сцени фестивалю, тролейної установки та інших нетипових локацій. Словом, вдягали весь фестиваль.

Borjomi Fest 2019. Адаптація дизайну основного КВ на великі об'єкти івенту

Atlas weekend 2018. Брендінг Borjomi троллею

POSM

Borjomi POSM

Протягом декількох років розробляли ключові зображення, POSM для ТМ Borjomi в Україні та Грузії. Частина дизайнів була створена на основі лімітованого дизайну банки. В інших випадках були створені серії віжуалів під поточні кампанії бренду.

BTL

Оформлення торговельної зони

Одного разу був також запит на нетиповий магазинний стенд. Ми розробили та втілили в життя макет стелажу для нової банки: ввімкнули фантазію на максимум і промалювали до дрібниць концепт, який потім матеріалізувався в декількох супермаркетах. Об’ємні форми полиці дуже вигідно вирізняли продукт в межах товарної групи та доносили нове ключове повідомлення бренду «Ти можеш більше!».