BEZMEZH

Брендинг для консалтингової компанії

Зробити з продуктів українських фермерів світовий бренд — хіба не круто?


З розвитком інтернет-торгівлі в аграріїв виникли неочевидні проблеми. По-перше, до них перестали особисто звертатись покупці, щоб купити продукти. По-друге, українські виробники вже були готові продавати свій продукт не лише ящиками на ринку, але й мати свій особистий бренд та експортувати за кордон. Аби яблука, вирощені на Черкащині, з гареньким лого та невигаданою цікавою історією змогли брати на ланч до школи діти по всьому світу. 


Так консалтинг в продуктовому та агробізнесі став актуальним. Але справжні господарі не довіряли усіляким примарним радникам та експертам.

І тут до нас звернулась консалтингова компанія з дійсно крутою метою — не просто консультувати і відповідати на запитання, а поділитися особисто набутим досвідом: від створення продукту до просування на глобальному ринку. Бо сама компанія просто батат на цьому з'їла!

Нашим завданням було створити такий неймінг, позиціонування та брендинг, щоб заметчити українських виробників з консалтинговою компанією та донести, навіщо їм потрібні такі послуги і як саме консультанти допоможуть у вирішенні головного болю.

Неймінг

Українським аграріям відгукується вислів “за кордон”. Привезти щось з-за кордону, поїхати туди чи щось за кордон продати може не кожен — це нормальне упередження для людей, що почали свій бізнес в 90-ті. Консалтингова компанія не тільки допомагає подолати кордони документально чи практично, але й прагне взагалі прибрати кордони в думках та бізнесі. Для виробника не має бути ніяких перешкод. Захоче він зробити бренд для свого яблуневого саду, чи вирощувати батат й продавати його в інші країни — не має бути жодних обмежень. Власне ці роздуми і привели нас до назви BEZMEZH.

Позиціонування + головне повідомлення

Наш клієнт — господар, підприємець, людина з великим багажем досвіду і знань. Але він не завжди бачить вирішення для всіх завдань. Саме для цього і є BEZMEZH.

Ми прибираємо перешкоди. Ми відкриваємо кордони.

Ми знаємо, як відповісти на будь-які питання збуту і експорту наших клієнтів.

Так, щоб для них це не було нерозв'язним завданням. Так, щоб продукти клієнта безперешкодно, через полиці супермаркетів і будь-яких магазинів, потрапляли у пакети споживачів по всьому світу.

Ми відкриваємо світ для українських продуктів

В консалтингової компанії BEZMEZH досить виразний характер та зрозумілі цілі — ми лише кристалізували все це у чітку місію:

Ми існуємо для того, щоб донести цінність українських продуктів тим, хто їх потребує, і експортувати туди, де вже давно на них є попит.


Тому ми крок за кроком проходимо весь шлях створення з цих продуктів брендів та розробки стратегії по виведенню їх на міжнародний та внутрішній ринки.

Айдентика + логотип

У концепції логотипу ми поєднали основні напрямки та завдання компанії. Тут ми хотіли показати увесь шлях, який ми пройдемо з українським виробником крок за кроком: від його продукту до самого споживача.

У логотипі присутні всі елементи процесу:


b — у вигляді «заводу», як символ виробництва продукту (аграрного, промислового, інформаційного тощо)

h — human, тому що для людей

z — як сполучна крос-індустріальна ланка

m та e — трансформуються один в одного, як символ нестандартного мислення

BEZMEZH роблять все, щоб складне для своїх клієнтів зробити простим. Саме тому ми вирішили не обтяжувати айдентику зайвими сенсами. Ми зробили її лаконічною та мінімалістичною, без використання яскравих кольорів та різноманіття палітри, щоб звернути увагу на сутність бренду.