Планета
Кіно / Instagram
Feed

ПРОБЛЕМА

Планета Кіно — трендсеттер в світі ідей комунікації бренду в Instagram.

Ідея нескінченної стрічки Планети Кіно була такою успішною, що ситуація обернулась несподіваним боком. Крім нових фоловерів у неї з'явилося безліч імітаторів. 

У той момент, коли всі також почали робити свої стрічки нескінченними, ми вирішили, що пора все змінити.

Настав час здивувати всіх ще крутішою ідеєю.

Нам треба було придумати щось, чого раніше ще не було на ринку.

Нашою метою було не просто створення стрічки з постами, а розробка новітньої механіки взаємодії бренду з користувачами на основі алгоритмів соціальної мережі Instagram. При цьому візуально ми прагнули і зберегти стиль бренду, і привнести нові особливості. Так народилась ідея арт-об'єкта, який ще став би квестом для підписників.

ІДЕЯ

Підписники Планети Кіно — це активна аудиторія з великих міст України, яка не просто читає стрічку, але завжди коментує пости, стежить за новинами і, головне, як показали попередні digital-кампанії, аудиторія готова взаємодіяти з брендом. Для них Планета Кіно це lovemark!  А сторінка бренду в Instagram вже сама по собі є розважальним контентом.

Дотримуючись інсайту ЦА і бренд-платформи "Це щось" ми розробили відповідну кампанію. Креативна ідея полягала в тому, щоб кожен місяць викладати 12 постів в неправильному порядку, як розібраний пазл. В останньому пості оголошувалася активація і стрічка ставала інтерактивної грою для користувачів, які повинні були скласти цей "пазл", креативно продемонструвати процес і розгадати арт-об'єкт.

FEED 1 UNIKONЬ
FEED 2 baby yoda
FEED 3 cyber
FEED 4 Kavyor
МЕХАНІКА

Щомісяця ми створювали і публікували одну мозаїку з 12 постів, яка представляла собою один цілісний образ. Спочатку ми обирали картинку, потім різали її на 12 частин, перемішували, частини розподілялися в незалежному порядку по контент плану.  У кожен окремий пост на основі частини картинки у вигляді колажу інтегрувалися ситуативи — виходи нових фільмів, анонси, акції. Кожен пост виходив за графіком, картинка відповідала змісту поста, але візуально не поєднувалася з попередніми і наступними частинами.

Умови конкурсу оголошувалися в останньому 12-те пості. Ми пропонували користувачам розгадати загадку, зібрати всі картинки в правильному порядку, викласти зашифрований арт-об'єкт у своїй стрічці Instagram і відзначити сторінку бренду. Щомісяця автор самого творчого поста або сторіз отримував приз від клієнта і сам потрапляв в сторіз Планети Кіно.

Після того, як загадка була розгадана підписниками, ми приховували 12 розрізнених постів на сторінці і одразу публікували всі пости знову, вже в правильному порядку як єдиний арт-об'єкт. Далі ми починали новий місяць з новим артом і новим квестом.

РЕЗУЛЬТАТИ

Планета Кіно знову отримала унікальний контент в соціальних мережах, запровадивши механіку і реалізувавши ідею якої раніше ніхто не робив. Проект підняв взаємодію з аудиторією на більш високий рівень, а бренд отримав органічний приріст підписників і високу залученість аудиторії до взаємодії.

Користувачі в свою чергу отримали можливість створити свої творчі проєкти на основі бренд-платформи Планети Кіно. Вони не були обмежені в реалізації і тому не просто збирали пазл, а використовували різні художні прийоми і методи. Вони малювали фарбами і повторювали стрічку, робили анімації і свої яскраві арти. Головне, що зі своїми роботами фани були присутні в Instagram-сторінці бренду та отримували подарунки від кінотеатру.